Voorkom dat berichten in de spam terechtkomen
Veel berichten van Libra Revalidatie & Audiologie krijgt u via e-mail. Soms kan het gebeuren dat onze e-mails in uw ongewenste e-mailmap (ook wel bekend als spam) terechtkomen. Als dat gebeurt kunt u belangrijke informatie missen. Hieronder leest u hoe u dit mogelijk kunt voorkomen.
Heeft u een Gmail-account?
Dan vindt u op deze pagina een stappenplan.
Voor Hotmail-, Live- of Outlook-accounts
- Log in op uw account (via hotmail.com; outlook.com; live.com etc.).
- Klik rechtsboven op het tandwiel (instellingen).
- Klik aan de linkerkant van het menu op E-mail en vervolgens op Ongewenste e-mail (klik op de afbeelding hieronder om hem te vergroten).
- Klik bij het kopje Afzenders op + Veilige afzender toevoegen
- Er verschijnt een balk. Noteer hier: libranet.nl (let op: voeg geen @ toe) en klik op OK. Alle e-mails van @libranet.nl ontvangt u nu in uw Postvak In.
Gebruikt u de Outlook app?
- Log in op uw account van @outlook/@hotmail/@live in de Outlook App.
- Open de @libranet.nl e-mail die in uw ongewenste e-mail map terecht is gekomen.
- Klik in de e-mail rechtsboven op de drie puntjes.
- Kies voor geen ongewenste e-mail.
5. Er verschijnt een melding zoals in onderstaande afbeelding. Klik op OK.
![]() |
6. Alle e-mails afkomstig van het e-mailadres dat u zojuist heeft ontvangen, worden aan uw veilige afzenders toegevoegd. Wanneer u een nieuwe e-mail van dat mailadres ontvangt, verschijnt deze e-mail niet meer in uw ongewenste e-mail of spam maar in uw Postvak In.
Komt u er toch niet helemaal uit?
Neemt u dan contact op met de Helpdesk Digitale Zorg. Zij kijken graag met u mee.