Direct naar inhoud

Voorkom dat berichten in de spam terechtkomen

Veel berichten van Libra Revalidatie & Audiologie krijgt u via e-mail. Soms kan het gebeuren dat onze e-mails in uw ongewenste e-mailmap (ook wel bekend als spam) terechtkomen. Als dat gebeurt kunt u belangrijke informatie missen. Hieronder leest u hoe u dit mogelijk kunt voorkomen.

Heeft u een Gmail-account?

Dan vindt u op deze pagina een stappenplan.

Voor Hotmail-, Live- of Outlook-accounts

  1. Log in op uw account (via hotmail.com; outlook.com; live.com etc.).
  2. Klik rechtsboven op het tandwiel (instellingen).
    Beeld SPAM instructie stap 2
  3. Klik aan de linkerkant van het menu op E-mail en vervolgens op Ongewenste e-mail (klik op de afbeelding hieronder om hem te vergroten).
  4. Klik bij het kopje Afzenders op + Veilige afzender toevoegen
  5. Er verschijnt een balk. Noteer hier: libranet.nl (let op: voeg geen @ toe) en klik op OK. Alle e-mails van @libranet.nl ontvangt u nu in uw Postvak In.

Gebruikt u de Outlook app?

  1. Log in op uw account van @outlook/@hotmail/@live in de Outlook App.
  2. Open de @libranet.nl e-mail die in uw ongewenste e-mail map terecht is gekomen.
  3. Klik in de e-mail rechtsboven op de drie puntjes.
    Beeld stap 3 Spam Instructie

  4. Kies voor geen ongewenste e-mail.
    Beeld Spam Instructie stap 4

5. Er verschijnt een melding zoals in onderstaande afbeelding. Klik op OK.

Beeld Voorkom SPAM instructie Stap 5

 

6. Alle e-mails afkomstig van het e-mailadres dat u zojuist heeft ontvangen, worden aan uw veilige afzenders toegevoegd. Wanneer u een nieuwe e-mail van dat mailadres ontvangt, verschijnt deze e-mail niet meer in uw ongewenste e-mail of spam maar in uw Postvak In.

Komt u er toch niet helemaal uit?

Neemt u dan contact op met de Helpdesk Digitale ZorgZij kijken graag met u mee.