Direct naar inhoud

Vertel het ons!

Als Cliëntenraad (CR) van Libra Revalidatie & Audiologie overleggen we tijdens de coronacrisis wekelijks met de bestuurder en volgen we ontwikkelingen op de voet.

De CR wil zich, naast het vertegenwoordigen van het klantbelang, ook inzetten voor een goede informatievoorziening naar u als klant van Libra R&A.

We zijn benieuwd naar uw ervaringen als klant of als ouder/partner/naaste in de afgelopen periode. Misschien wordt u thuis behandeld via screen-to-screen of is uw behandeling uitgesteld en wilt u daar iets over vertellen. Misschien heeft u verbeterpunten of tips voor de organisatie. Waar heeft u als klant nog behoefte aan? 

Verhalen, ideeën, tips

Graag ontvangen we uw verhalen, ideeën en tips. Mail deze naar clientenraad@libranet.nl. Wij nemen deze dan weer mee in ons overleg.

Maatregelen

Kijk op libranet.nl/coronavirus voor alle relevante informatie rondom de maatregelen binnen Libra.

Vragen over uw individuele traject kunt u stellen aan uw vaste (reguliere) contactpersoon.

Zorg goed voor uzelf en uw naasten!

Hartelijke groet,

Ankie, Peter, Jan, Wilma, Patricia, Joop, Ronald en Frank
Cliëntenraad