Direct naar inhoud

Op naar een dienstverlening 2.0

Woensdag 30 november heeft Libra met schoonmaakbedrijf Asito een nieuwe overeenkomst getekend. Bij deze nieuwe overeenkomst hoort de routekaart “op naar een dienstverlening 2.0”.

Asito is al ruim 13 jaar onze partner, waarbij ze zorgdragen voor de schoonmaak van de poliklinieken en openbare ruimtes op meerdere locaties. In schoonmaaklandschap en binnen Libra zijn er meerdere ontwikkelingen geweest de afgelopen jaren, waardoor we onze bestaande samenwerking en overeenkomst positief kritisch tegen het licht hebben gehouden. De kernwaardes van Libra, duurzaamheid en vitaliteit zijn daarbij belangrijke speerpunten geweest die ons geholpen hebben maar ook tot de nodige inspiratie hebben geleid.

Deze ontdekkingsreis heeft geleid tot een nieuwe overeenkomst met daarbij de routekaart “op naar een dienstverlening 2.0”. Hierbij gaan we aandacht geven aan:

  • vakkundigheid borgen,
  • waardevol bijdragen aan mens en wereld,
  • voortdurend vernieuwen.

De doelstellingen en acties die hieraan gekoppeld zijn, gaan we de komende maanden samen met alle teams oppakken.