Direct naar inhoud

Mail met uw rooster niet ontvangen?

We horen regelmatig dat revalidanten de mail met het rooster niet ontvangen. Meestal komt dat doordat de mail onterecht als spam wordt gezien en daardoor niet in de inbox maar in de map spam/reclame/ongewenste e-mail belandt.

De afdeling ICT van Libra R&A heeft een korte handleiding gemaakt hoe u kunt voorkomen dat de mail van Libra als spam wordt gezien.

Handleiding

Deze handleiding is op het moment van schrijven getest op een Windows computer en op een iPad. Op mobiele devices (smartphones) werkt dit niet gezien deze de mobiele versie van de pagina openen waar ondergenoemde instellingen niet terug te vinden zijn. Het doel van de handleiding is om het emailadres donotreply@libranet.nl in uw mailbox als vertrouwde afzender te markeren zodat mails die vanaf dit adres aan u verzonden worden ook in uw postvak/inbox uitkomen zonder dat deze in de spam/reclame/ongewenste mail belandt.

Ontvangt u helemaal geen mail, ook niet in de spam, neem dan contact met ons op. https://www.libranet.nl/service-menu/contact/